Jak szybko wyeliminować nadwagę – dieta, trening czy suplementy?

Nadwaga to problem natury estetycznej i zdrowotnej. Boryka się z nim około 45% Polaków. Trudy odchudzania natomiast podejmuje około 60% z nich.

Eliminacja nadwagi z całą pewnością nie jest zadaniem łatwym. Wręcz przeciwnie – to wymagające samodyscypliny, zaangażowania i cierpliwości wyzwanie, którego finalizacją pochwalić się może niewielki odsetek osób.

O ile początki wydają się być trudne, o tyle – późniejsze fazy są jeszcze trudniejsze. Niby powinno być łatwiej, a jest znacznie ciężej. Dlaczego tak się dzieje? Wpływ z całą pewnością na taki stan rzeczy ma ograniczona motywacja. Na samym starcie – jest ona naładowana na sto procent, z czasem jednak stale wygasa. Chyba, że odpowiednio ją stymulujemy.

Jak szybko wyeliminować nadwagę?
Eliminacja nadwagi to zadanie, które samo w sobie nie jest łatwe. Kiedy dodamy do tego chęć SZYBKIEJ redukcji okazuje się być jeszcze trudniejsze. Wszak, musimy w jednym czasie zadbać o każdy z procesów: dietę, trening oraz suplementację.

Tylko nielicznym udaje się redukować wagę w tempie oscylującym w granicach 1-2 kilogramów tygodniowo. Pozostali chudną znacznie wolniej, gdyż ulegają pokusom i są nieregularni.

Dieta – jaką stosować?
Najefektywniej jest stosować w pełni zbilansowany i pełnowartościowy jadłospis. Głodówki powodują efekt jojo i są niezdrowe dla organizmu.

Trening – jak ćwiczyć?
Dobór aktywności fizycznej powinien być oparty o nasze zdolności motoryczne i ogólny stan zdrowia. Osobom młodym zaleca się dynamiczne aeroby takie jak – jazda na rowerze, bieganie czy jazda na rolkach (średnia intensywność na poziomie 70% max HR). Z kolei osobom starszym – aerobik lub pływanie.

Suplementy – jakie wybrać?
Zalecamy stosować sprawdzone suplementy diety – przebadane, dobrze opiniowane. Np. Acai Berry Extreme, Fibre Select, Zielony Jęczmień lub Garcinię Cambogia i Jagody Goji.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*